Umm Al-Quwain


Sellise nimega emiraadis veetsin 3 viimast p2eva. Meil olid tiimip2evad, mis toimusid yhes sealses resordis. Lisaks t88le ja planeerimisele tegelesime ka chillimisega. Resort oli v2ga ilus, kena palmiaed, basseinid, mullivann, rand jne (oodake pilte!). Sai k6vasti ujutud ja elu nauditud. Karm lugu on aga see, et see kliima on siin ikka kohutav. Megapalav on ja 6huniiskus koguaeg 80% juures. Vesi basseinides oli muidugi suht palav ja mingit v2rskendust ei pakkunud. V2rske 6hu kontseptsioon on siin tundmatu. Siis ongi, et istud palava p2ikese all kuumas vees ja 6hku hingata pole. Loomulikult tingib see selle, et eelistad ruumis sees olemist. Meie m6istes p2ikese ja ranna nautimist siin kuigi pikalt teha ei saa, jahedas olemist naudid palju enam. Ei saa aru inimestest, kes siin elavad pikemat aega - kohutav kliima. Eelistan Eestit iga kell. Isegi talv ja sygis tunduvad hetkel nostalgiliselt head.
Kliima tingib ka selle, et siin mitte midagi ei kasva, kui just kunstlikult ei kasta. Dubaist v2lja s6ites sain n2ha ka yleyldiselt maad ja loodust. Loodus on siin selline, et siin polegi midagi. Igav liiv ja tyhi v2li. Autoteed ymbritses tyhermaa, yksikud heinapuhmad siin ja seal. Selles riigis turismi saab teha ainult linnades, mingit looduse nautimist ole. Teine asi, mis Dubaist v2lja s6ites silma j2i oli see, et muu osa riigist on hoopis teistmoodi. Ei ole uhkeid pilvel6hkujaid, klaasmaju ja muid vingeid ehitisi, vaid sellised r22mas ja koledad majad ja lobudikud. Umm Al-Quwaini emiraadil pole naftat ka, et siis vaesust sai n2ha suht palju. Nagu s6da oleks yle k2inud. Linnake, kus olime, oli ikka suht r2pakas ja vastas sellistele stereotyypidele, mida m6nedest filmidest n2ha saab, kui kujutatakse araabiamaade kyla. Probleem oli seal ka s88gikohtadega. Kuna resordis oli s88k liiga kallis, otsisime seda v2ljaspoolt. S88gikohad ymbruses olid ikka v2gagi ebahygieenlised. Haisesid, laudadel toiduj22gid ja parem ei tahtnud vaadata, mis k88gis toimub. Siiski leidsime yhe, kus kannatas istuda ja otsustasime tellida. Pakuti hiina, india ja araabia k88ki. Tellisin nuudleid erineva lihaga, mis Eesti hiinakates on suht head. See, mis ma aga sain, oli selline kr2pp, et syda l2ks pahaks. Toidumyrgitus j2i 6nneks saamata. Edaspidi toitusime yleilmsetes kiirs88gikohtades (KFC, McDonalds, PizzaHut jne).

Yldiselt on mul kohanemine kohaliku toiduga h2sti l2inud, mingeid k6huprobleeme pole esinenud. Vyrtsikat toitu olen v2ltinud. Kohalikud joovad ka siinset kraanivett, ma ise ei julge ja ostan pudelivett. Kui seda osta suurtes kogustes (6x1,5 l), siis on see v2ga odav, nii 3,5 dirhami kokku. Kraanivett olen kasutanud hambapesuks, 6nneks maitse on okei. Olen teinud siin ka uue hulga pilte, mille uuel n2dalal yles panen (hakkan 1. augustist t2isajaga t88le ja saan oma arvuti, seni ligip22s netile kesine olnud, saan ka teie kirjadele paremini vastata). Ja pildistasin ka erinevaid toite ja menyysid (kus toidupildid), et saaksite n2ha, mis road olemas on. Kuna hindude osakaal rahvastikust megasuur, on h2sti palju india s88gikohte olemas. Seni pole ma yhtegi head india toitu saanud (s88davad nad on, aga maitrseained imelikud ja enamasti t2istaimetoit) ja ei arva sellest kuigi palju. India stiilis kana on okei. Araabia toit on parem, samuti on siin h2sti popid kiirtoiduketid.

Autopededele ka midagi. Suur suur enamus siinsetest autodest on Jaapani p2ritolu, enamuses Toyota ja Nissan. J6ukam kontingent s6idab BMWde ja Mercedestega. Siin ja seal uhkemate kohtade juures v6ib m2rgata Porschesid, Ferrarisid ja ka paar Lamborghinit on silma j22nud. Lexus on suht levinud. Kallimate ylikoolide juures pidi luksusautosid olema hulgim, pole veel igale poole sattunud ka.

Oma abielust pajataks ka natuke, kuna see kipub teile ette j22ma. Kooselu sujub rahulikult, saame omavahel l2bi ja teeme syya vaheldumisi. Hea on ka jagada muljeid kellegagi, kes l2bib sama kogemust. AGA. Ma pole temast selles m6ttes teie r66muks v6i kurbuseks huvitatud, minu jaoks liiga igav, konformistlik ja matsakas. Tema intelligentsus ei ole ka k6ige pimestavam. Pole vist ilus oma naisest nii r22kida, aga c'est la vie. Kohalikud praktikandid teevad siin panuseid, et kas meist saab p2ris paar enne kui aasta l2bi saab v6i mitte. Palju 6nne neile. Nii m6nedki on kysinud, et milline mu abikaasa v2lja n2b. Pilt, mis selles postituses on, sisaldab ka teda ehk siis istub mu k6rval.

Minu tiim on muidu 3 inimest, lisaks tsehhi plikale veel yks saksa neiu (kes on president). Ses suhtes on hea ja m6nus, et v2ike tiim. Samas t88d on sellev6rra rohkem. Kogu 2rikliima on siin v2ga v2ljakutsuv, aga pajatan sellest l2hemalt kui olen omal nahal rohkem kogenud. T2na mul ees esimene 2rikohtumine Motorolaga, kes hetkel siin suurim partner meil. Tiimip2evadel oli esimene t6sisem vaidlus ka. T88p2evade osas, mida oli hetkel 6 ja millega ma n6us polnud. Siis oli vaidlus, kus ma yksi kolme vastu (kolmandaks siis praegune president Deepak, Indialane, h2sti lahe ja tark tyyp muidu). Siis abikaasa valmistaski mulle pettumuse, kus ta 22rmiselt n6rkade argumentidega asus ka mu 5 p2evase t88n2dala vastu ("teised on siin kauem olnud, nemad teavad paremini", "neil on suurem s6na6igus", "blabla"). Ma pyhendan aasta oma elust selle organisatsiooni arendamisse ja ta ytleb, et mul on v2iksem s6na6igus. Doh! Igatahes mina v6itsin ja t88n2dal on 5 p2eva. Teiste pilgud olid kyll sellised, on kyll on ikka raske karakter, aga ma ei kavatsenud ka nice guy imago nimel sellist j2relandmist teha.

Kolisime ka meie kontori ringi m88dunud pyhap2eval piirkonda mille nimi Knowledge Village. Sellest ja k6igest muust l2hemalt juba j2rgmine kord. Kysimused oodatud.

5 comments:

Deniss Rutseikov Ojastu said...

Hei Peep!

Tekkis üks küsimus - mis sa arvad, kuiv6rd edukas saab olema selline tiim, kus pole ühtegi kohaliiku? Ja miks see nii on, et kohaliku AIESECi juhatuses on ainult välismaalased?

Muideks, siin Berliinis on Motorola sel suvel mitu AIESECi praktikanti v6tnud ja nendega senikaua rahule jäänud. Ses suhtes on positiivne case study, millele v6id viidata, kui kohtumisele lähed. Kui äkki läheb rohkem infot vaja, anna teada.

Anonymous said...

Jõudu.

Noh mina arvan, et igaüks võib teha niipalju tööd kui soovib nii et soovi abikaasale edu 6päevase töönädala puhul.

Nii jube kui see ka ei tundu, siis mõnes kohas on McDonalds ilmselt sinu parim sõber ja sa peaksid Ameerika imperialismi tänama, et see igal pool olemas on.

Rolf I

Anonymous said...

pane siis deutchele peu kui tshehh sitt on

Anonymous said...

Emiraatides on vaadata sitaks palju. Osta offroad explorer ja soida ringi. Tee idarannikult laane rannikule viib yle 1,5km magede. Tipus ommani poole peal on kenad Wadid, kus yle mae soites avaneb kena roheline oaas jne...

Tobe on vaita, et emiraatides midagi pole!

Anonymous said...

[url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]to buy software that, [url=http://firgonbares.net/]office software price[/url]
[url=http://firgonbares.net/][/url] buying software filemaker pro free template
oem software on [url=http://firgonbares.net/]discounted computer software for[/url] purchase software
[url=http://firgonbares.net/]shop software review[/url] cheap software students
[url=http://firgonbares.net/]windows vista theme[/url] selling education software
buy microsoft photoshop [url=http://firgonbares.net/]trading software price[/b]