Vihm!

Üleeile hommikul, kui ärkasin ja kardina eest tõmbasin, märkasin, et maapind all parklas on märg. Kuigi ilm oli hall, arvasin, et maa on märg, kuna hommikul pesti autosid vms. Välja minnes aga selgus, et kõik on märg. Öösel oli vihma sadanud! Vihm on siin kandis harv nähtus - on olnud juhuseid, kus kogu aasta jooksul pole kordagi sadanud.

Olin varem paaril korral kogenud nii 5 minutilist tibutamist (enamasti oli siiski sel ajal sinine taevas ja päike väljas) ja need momendid on siin suursündmused - rahvas helistab üksteisele, minna välja ja ollakse rõõmsad vihma üle.

Täna hommikul oli lugu aga hoopis vahvam - kui ärkasin, sadas vihma suure hooga ja lõppu ei paistnud (esimene pilt tehtud mu aknast). Hetkel on mu ärkamisest möödas 4 tundi ja ikka veel sajab. Inimesed ei oska siin vihmaga sõita ning autoõnnetusi oli väga palju. Minu tööleminekut kaunistavad ummikud alati, ent täna oli see veel eriti vahva - kokku poolteist tundi sõitsime (tavalise 45 min asemel).

Ehitades tänavaid, parke ja mida iganes, pole siin vihmafaktoriga arvestatud. Seega puuduvad vee äravoolu rajad, pind on kaldu ja kõik muud sellised. Mu töökohas Knowledge Villages on väljas koht söömiseks, kus lauad-toolid jms. See ala oli tugeva 5 cm kihise vee all (vaata pilti nr 2).

Kui algul tulin Dubaisse ja tappev kuumus tahtis hinge võtta, siis igatsesin tagasi külma ja vihmast Eestit. Nüüdseks olen "ärahellitatud" ja hommikune jahe ilm (16 kraadi) koos vihmaga oli tegelikult suhteliselt ebameeldiv. Muidugi aprilli lõpus hakkab põrguilmade hooaeg uuesti pihta, mis on jälle liig mis liig. Siiski nauditavate ilmade kogus on siin maal suurem kui Eestis, mis on ka üks põhjuseid, miks eurooplased armastavad siia kolida.

No comments: